Boost din business – tænk som en iværksætter

Ønsker du at booste din virksomheds innovationsevne? Lad dig inspirere af iværksætteres måde at tænke og arbejde på!

Etablerede virksomheder har en forretningsmodel, der virker, kendte produkter og kunder samt et administrativt setup, der understøtter driften. En udfordring kan dog være at tænke nyt – for vi har jo ”plejer” at falde tilbage på.

Men hvordan udvikler vi os så, når vi ”bare” gør som vi plejer?

Foredraget er for dig, der ønsker at arbejde mere kreativt i din virksomhed og tage et opgør med vanetænkning. Kreativitet forstår vi som en struktureret proces, hvorigennem du sikrer, at de bedste ideer kommer på bordet i jeres problemløsning. Bedre ideer giver bedre og mere unikke produkter og dermed i den sidste ende markedsfordele.

Hvor mange kan deltage?

Det er helt op til dig, men et minimum på 5 deltagere kræves, for at vi kan afprøve idegenerering i praksis. Foredraget er involverende og baseret på hands-on oplevelser undervejs.

Er du medlem af InnovationSilkeborg koster foredraget 2 klip. Læs mere om vores medlemskab og klippekortsordning her.

Foredragsholder

Jeanette Møberg

Innovationskonsulent

Vil du vide mere?

Kontakt Laila Mariann Hansen

Mail   Telefon   Web

Målgruppe

Workshoppen er for alle og er velegnet som indspark på en medarbejderdag for hele virksomheden, et boost på et ledelsesseminar eller som en appetitvækker for udviklingsafdelingen.

Du får

  • Udfordret dine vaner og øjnene op for nye måder at tænke på for din virksomhed og dermed nye muligheder for udvikling.
  • Tips og tricks til, hvordan du som etableret virksomhed kan arbejde med agile værktøjer og et iværksættermindset
  • Du får ideer til, hvordan du, som Danske Bank og TDC, kan lave en ”iværksætterafdeling” i virksomheden – en såkaldt ”Corporate Garage”.

Varighed

Op til 1,5 time eller efter aftale.

Tid og sted

Efter aftale – det kan foregå hos dig i din virksomhed eller i InnovationSilkeborgs lokaler.

Antal deltagere

Det er helt op til dig.

2018-02-06T12:28:41+00:00