Forstå din kunde og levér det, der (virkeligt) efterspørges

Ønsker du inspiration til, hvordan du kommer tættere på din kunde og på markedet, og hvordan du når frem til at løse kundens (ofte uerkendte) behov?

Flere og flere virksomheder er begyndt at benytte værktøjer fra antropologiens verden til at opnå forståelse for hvorfor kunderne gør som de gør, og ikke blot hvad de siger, de gør. At forstå kunderne er i stigende grad blevet et konkurrenceparameter for virksomheder og det bliver ikke mindre i fremtiden.

Udfordringen er, at du ikke kan spørge din kunde, hvad han vil have. Som Ford slog fast: ”Hvis jeg havde spurgt mine kunder om, hvad de ønskede sig, ville de have svaret en hurtigere hest”. Og det blev som bekendt ikke en hest, Ford udviklede.

Men hvad gør man så? Det er det, som dette involverende foredrag vil komme med værktøjer til.

Er du medlem af InnovationSilkeborg koster foredraget 2 klip. Læs mere om vores medlemskab og klippekortsordning her.

Foredragsholder

Jeanette Møberg

Innovationskonsulent

Vil du vide mere?

Kontakt Chefkonsulent Laila Mariann Hansen

Mail   Telefon   Web

Målgruppe

Til dig, der er overbevist om, at et godt kendskab til din kundes behov er alfa og omega.

Du får

  • Konkrete værktøjer og metoder til brugerinddragelse på en bred front fra de tidlige observationer og brugerinterviews til inddragelse af brugere i idé- og udviklingsfasen.

Varighed

Op til 1,5 time eller efter aftale.

Tid og sted

Efter aftale – det kan foregå hos dig i din virksomhed eller i InnovationSilkeborgs lokaler.

Antal deltagere

Det er helt op til dig.

2018-02-06T11:25:29+00:00