Kunderejsen – sæt ind, hvor det batter!

Ønsker du inspiration til, hvordan du forstå dine brugers rejse til, og igennem, mødet med din virksomhed for at optimere brugers oplevelse?

Mange virksomheder har ikke et klart billede af, hvorfor og hvordan, deres kunder oplever interaktionen med et produkt eller en service. Ej heller hvad det præcis er, kunden forventer af få ud af mødet med virksomheden. Som virksomhed gætter vi os derfor frem eller baserer vores interaktion med en kunde ud fra, hvad vi tror kunden gør.

Foredraget tager udgangspunkt i værktøjet ”Customer Journey Map”. Vi kommer omkring dels hvordan du kan bruge metoden til forstå dine kunders motivationer og behov i mødet med din virksomhed, og dels hvordan du kan bruge denne indsigt til at skabe en bedre og mere værdiskabende oplevelse for kunderne, når de interagerer med din virksomhed.

I får en kort gennemgang af metoden efterfulgt af konkrete eksempler og øvelser i at bruge metoden.

Foredraget er for alle slags virksomheder og organisationer og kan f.eks. bruges som oplæg på et gå-hjem-møde eller som indspark på en medarbejderdag for hele virksomheden.

Er du medlem af InnovationSilkeborg koster foredraget 4 klip. Læs mere om vores medlemskab og klippekortsordning her.

Foredragsholder

Jeanette Møberg

Innovationskonsulent

Vil du vide mere?

Kontakt Morten Bierbaum

Mail   Telefon   Web

Målgruppe

Til dig, der er gerne vil blive klogere på, hvordan en kunde interagerer med din virksomhed via fysiske eller digitale kontaktpunkter.

Du får

  • Konkrete værktøjer og metoder til at kortlægge bruger/kunderejser.
  • Eksempler på kortlægning og brug af bruger/kunderejser og hvordan det kan skabe værdi for både dig og dine kunder.

Varighed

1 time.

Tid og sted

Efter aftale – det kan foregå hos dig i din virksomhed eller i InnovationSilkeborgs lokaler.

Antal deltagere

Ledelse og evt. nøglemedarbejdere.

2019-06-04T08:08:38+02:00