Stil skarpt på din service

Vi dykker ned i, hvad service egentlig betyder. Hvad er det for nogle knapper vi skal dreje på, for at få leveret det kunderne forventer? Hvordan sørger vi for at balancere kundernes forventning op mod det, der er realistisk for os at levere uden at slide os selv op?

Hvad kræver det af os internt? Og holder udsagnet ”Er der styr på det interne – behøver vi ikke bekymre os om det eksterne”?

Foredraget tager udgangspunkt i et teoretisk indspark efterfulgt af dine/jeres refleksioner, så du allerede på workshoppen gør dig de første erfaringer, og derefter kan gå hjem og rykke ved din service.

Er du medlem af InnovationSilkeborg koster foredraget 2 klip. Læs mere om vores medlemskab og klippekortsordning her.

Vil du vide mere?

Carsten Meyer-Zeuthen

Seniorkonsulent

Mail   Telefon   Web

Målgruppe

Workshoppen henvender sig til alle former for virksomheder, da det i dag er de færreste virksomheder, der ikke leverer en service enten før, under eller efter et køb – også selvom du ikke er en decideret servicevirksomhed.

Du får

  • Indblik i definitionen af service, og dermed indblik i hvilke områder der kan/skal fokuseres på.
  • Indblik i hvad det kunne stille af krav til jer internt og hvad I måske skal være endnu bedre til at kommunikere udadtil.

Varighed

Op til 1,5 time eller efter aftale.

Tid og sted

Efter aftale – det kan foregå hos dig i din virksomhed eller i InnovationSilkeborgs lokaler.

Antal deltagere

Det er helt op til dig. 

2018-02-06T12:31:11+00:00